پرداخت در محل

برای استفاده از خدمات فوق العاده ی پس کرایه و COD باید نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید به راحتی از سرویس پرداخت در محل استفاده کنید. با هم به توضیح این نکات می پردازیم :

1. ابتدا در سایت پست بار ورود کرده و ثبت نام کنید. نام کاربری و کلمه عبور خود را به خاطر بسپارید.

2. پس از ثبت نام در سایت ، و براساس نیاز شما به سرویس پس کرایه پرداخت در محل و COD (بنا بر درخواست شما عزیزان ) کارشناسان ما شما را در سایت گیت وی شرکت ملی پست ایران ، ثبت نام کرده و بعد از تایید از طرف شرکت ملی پست ایران که به صورت معمول تا 24 ساعت زمان لازم است تا تاییدیه نهایی از طرف فناوری گیت وی ، ثبت فروشگاه شما به انجام می رسد. و زین پس می توانید از خدمات فوق العاده متنوع پستی این سرویس بهره ببرید.

3. در نظر داشته باشید تا زمان تایید فروشگاه شما در سایت گیت وی نمی توانید از سرویس پرداخت در محل استفاده کنید و در صورت نیاز به ثبت نام همکاران فنی ما با شما تماس گرفته و تمامی اطلاعات لازم را از شما می گیرند.

4. برای استفاده از این سرویس آدرسی که در سایت گیت وی وارد می شود با آدرسی که مشتری در سایت پست بار وارد کرده است باید یکی باشد و لازم به ذکر است که پستچی محترم برای جمع آوری مرسوله به آدرس وارد شده در سایت پست بار و گیت وی مراجعه می کند.پس توجه به این مهم داشته باشید.

5. توجه داشته باشید برای استفاده از سرویس پرداخت در محل کیف پول شما حداقل باید مبلغ 150 هزار تومان را داشته باشد در غیر اینصورت از ارائه این سرویس به شما دوست عزیز معذوریم. 

 6. سه برگ فاکتور چاپ می شود که 2 برگ از فاکتورها فاکتور کلی است و یک برگ خلاصه فاکتور که در سایز A5 بروی جعبه الصاق و با چسب فیکس میشود و ۲ برگ فاکتور کلی نیز با منگنه به یکدیگر الصاق شده و سپس از بالا با چسب به روی جعبه الصاق میشود توجه بفرمایید فقط از بالا و جایی که منگنه گردیده بنحوی که پستچی بتواند آنها را از یکدیگر جدا کند.

7.برای دوستانی که نیاز به دریافت وجه کالای خود در محل و پرداخت در محل دارند این مهم لازم است که بدانند شرایط تسویه وجه خود با شرکت پست بار 7 الی 10 روز کاری می باشد.

8. خواهشمندیم تمامی اطلاعات مشتری اعم از استان ، شهر ، شهرستان ، تلفن ، کد پستی و … به صورت صحیح وارد شود ودر صورت اشتباه از طرف مشتری ، پست بار هیچگونه تعهدی نسبت به مرسوله ندارد.

امیدواریم با استفاده از سرویس پرداخت در محل پست بار از اسایش و امنیت در ارسال های خود لذت ببرید


 ثبت سفارش